top of page

Welkom op mijn blog!

Wat leuk dat je een kijkje neemt in mijn blog. Hier vind je allerlei leuke tips en tricks, DIY en inspiratie hoe je de producten kunt gebruiken.

Zoeken
  • Foto van schrijverstamptable

Herfst groetjes

Van het weekend waren natte dagen... Voor de knutselaars onder ons de tijd van het jaar... lekker binnen je gedachten op 0 en knutselen maar....Zo ben ik ook aan de gang gegaan.... met de herfstcollectie van marianne design... Hoe leuk!!!en hoe leuk zijn ook de stencils van Marleen!!

Leuke ideeën zijn altijd welkom hier.... heb je een leuk ontwerp gemaakt... plaats/deel het gerust... alleen maar leuk!!!!

Alles is verkrijgbaar op www.stamptable.nl Veel shop plezier... ..... eind september komen er alweer nieuwe artikelen van Marianne design uit!!! hou mijn webwinkel in de gaten!!


Groetjes

barbara


Hoe leuk!!! vooral de kabouters vind ik helemaal geweldig!!!


Je begint dus met het stencil van Marleen... ze heeft meerdere stencils uitgebracht... ik heb gekozen voor het herfstblad.

je tekent met potlood de binnenste lijn van het grote blad.

Vervolgens knip je het blad uit en gum je de potloodlijntjes weg.

Dit doe je ook zo met het oranje papier... alleen nu trek je met potlood de lijnen aan de buitenkant van het blad, deze knip je vervolgens ook weer uit.

Daarna heb ik het rode blad...niet wat je op de foto ziet... ik was wat aan het uit proberen en in mijn enthousiasme een foto vergeten te maken.. oepssss..

Ik heb gebruik gemaakt van cosmic shimmer de metallic gilding copper en wederom een stencil van marianne design, snow flakes.


De metallic gilding copper is echt een super mooie kleur en het handige eraan is dat er een sponsje bij zit. Deze dep je in het koper en daarna maak met het sponsje een draaiende beweging op het stencil en krijg je leuke kopere stipjes....

Welke kleuren ga ik gebruiken voor de kabouters?? er is een leuk blok van marianne design ...Swedish winter...

Dit zijn de leuke kabouters!!!! hiervoor heb je wel een snijmachine nodig...


Daarna is alles op elkaar plakken.. ik heb ook van het craft stencil de kleine bladeren gebruikt, deze teken je op dezelfde manier in en knip je ook weer uit...


Tot de volgende blog!!!

barbara



26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Designer gezocht

Wil jij Designer worden van Stamptable??? Lees dan verder. Stamptable is op zoek naar een Designer. Wat houdt Designer zijn voor Stamptable is? Ben jij creatief op het gebied van stempels/mixed media/

bottom of page