top of page

Welkom op mijn blog!

Wat leuk dat je een kijkje neemt in mijn blog. Hier vind je allerlei leuke tips en tricks, DIY en inspiratie hoe je de producten kunt gebruiken.

Zoeken
  • Foto van schrijverstamptable

Eindelijk.....lang...lang geleden

Bijgewerkt op: 2 apr. 2019

Hoi hoi


Hier eindelijk een berichtje..... Het heeft even geduurd lieve mensen.. Maar ik ben terug van weggeweest...en hoe??? Er komen wat veranderingen aan.... spannend......in de lente meer hierover.....


De reden waarom het lang geduurd heeft voordat ik weer wat van mij heb laten horen is dat ik afgestuurd ben...ik was dus druk met de studie bezig!! maar dit is nu achterwege...

Yeessss diploma binnen!!!!


Ik ga mezelf nu dus meer focussen op mijn webwinkel!!! dat werd ook wel tijd...

Er gaan weer leuke voorbeelden aankomen!! en nog meer....


Leuke creaties mogen altijd geplaatst worden!!

Ik ben nu bezig met de voorbereidingen voor de lente!!


Zijn ze niet schattig??Deze clear stempels van Gerda Steiner zijn al verkrijgbaar in de webwinkel...





Ook polkadoodles is verkrijgbaar.... genoeg keuze dus...

Zie ik jullie snel??


Groetjes

barbara





35 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Designer gezocht

Wil jij Designer worden van Stamptable??? Lees dan verder. Stamptable is op zoek naar een Designer. Wat houdt Designer zijn voor Stamptable is? Ben jij creatief op het gebied van stempels/mixed media/

bottom of page