top of page

Welkom op mijn blog!

Wat leuk dat je een kijkje neemt in mijn blog. Hier vind je allerlei leuke tips en tricks, DIY en inspiratie hoe je de producten kunt gebruiken.

Zoeken
  • Foto van schrijverstamptable

Creaweekend




Hoi hoi iedereen,


Het is alweer eventjes geleden dat ik op het crew-weekend in Rijswijk stond. Het was mijn eerste beurs en ik heb ontzettend genoten. Ik wil iedereen bedanken voor deze 3 te gekke dagen!

Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Hier volgen 2 voorbeeldjes. Dit om jullie inspiratie te geven.


Schattig he. Het schaapje van JoyCrafts. Ik vind deze echt geweldig! Elk seizoen kun je deze stans gebruiken. De blaadjes zijn van Marianne design.


Dit is een leuk doosje. Je kunt het doosje plat vouwen zodat het in een enveloppe kan. De mal is van Lawn Fawn. Klik voor de link op de foto







De vissen zijn van de ocean view collectie van studio light. Klik op de foto voor de link.






Weer leuk nieuws!! ik sta op de Paperpassion in Tilburg!!! komen jullie ook?

Er loopt een leuke actie. Bij een besteed bedrag van 20euro of meer krijg je een gratis kaartje voor de paperpassion (de eerste 5 mensen)

Wacht niet te lang want op = op



58 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Designer gezocht

Wil jij Designer worden van Stamptable??? Lees dan verder. Stamptable is op zoek naar een Designer. Wat houdt Designer zijn voor Stamptable is? Ben jij creatief op het gebied van stempels/mixed media/

bottom of page