top of page

Welkom op mijn blog!

Wat leuk dat je een kijkje neemt in mijn blog. Hier vind je allerlei leuke tips en tricks, DIY en inspiratie hoe je de producten kunt gebruiken.

Zoeken
  • Foto van schrijverstamptable

Blaadjes

Ik heb wederom met het blad van marianne design een leuk kaartje gemaakt... dit keer met de hefst collectie van echo park.

Ik vind dit echt een geweldige lijn...deze week ga je er nog meer van zien...uiteraard met uitleg.

Misschien dag ik binnenkort een ga filmen....spannend...


zie ik je snel weer?


groejtessss

Hij is leuk hè???


ik heb ook hier weer dezelfde techniek gebruikt als op het vorige blog staat beschreven. Dit stencil is alleen van echo park.

het is belangrijk dat je een draaiende beweging maakt met het sponsje op het stencil, zo komt de kleur overal goed terecht....



Ik plak het stencil ook altijd vast...het zo echt heel zonde zijn als het stencil ineens verschuift

.

Op deze manier komt het er dan uit te zien....hoe leuk!!!!


verder heb ik kant en klare plak figuurtjes of stickers geplakt van echo park

de kleine blaadjes zijn ook van het stencil van marianne design



17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Designer gezocht

Wil jij Designer worden van Stamptable??? Lees dan verder. Stamptable is op zoek naar een Designer. Wat houdt Designer zijn voor Stamptable is? Ben jij creatief op het gebied van stempels/mixed media/

bottom of page